2dagar.

Man kan tro att de är mitt i sommarn när man kollar ut och inte för att de är grönt och varmt utan för att de regna, å inte lite heller...blir nog att simma till skolan imorgon. JIPPI!
Idag har jag och mamma varit och köpt lite tidningar som vi ska försöka underhålla oss själv med på den roliga flygresan....& mamma glöm inte att köpa chocklad och tugg.

Nu är det nära... oerhört nära....inte ETT enda prov kvar.....
Ikväll blir det att städa rummet, mycke roligar att komma hem till ett nystädat rum. Ska även se aik-luleå.
Imorgon blir de att packa sen träna.
Sen på torsdag har jag sovmorgon till 10.30(tror jag, eller va det 9.30?) sen blir de att gå i skolan sen åker vi direkt till flyget där den jobbiga resan börjar.....
...men de är värt de helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0