Please don't leave me

Har inte direkt varit någon super uppdatering på bloggen dom senaste dagarna.
men eftersom jag inte gör speciellt mycke förutom skolan/parktiken,äter,tränar och sover så finns de ju inte så mycket att skriva om.

Igår kväll fick jag med mig Linn ut och springa(fick en chock när hon sa JA)vi sprang en runda upp på moröbacke sen hem till linn igen. Då spolade vi upp ett bad i linns storabadkar OTROLIGT skönt, sen blev de att göra klart pyskologin upg som vi skulle redovisa idag (efter att vara uppskjuten 4veckor.) men självklart vart den inte idag heller... tyvärr.... vore skönt att göra bort den. nästa vecka kanske?

sen fick vi även veta en tråkig sak idag-våran favvorit lärare ska lämna oss, och vi ska få en 60åring ist.. crytime?
Rektor tyckte ivarjefall att vi skulle ge hon en chans. hmm vi ska fundera på de!
Hon är inte topp10 i mina ögon just nu.
Hon tar bort Eva.
Och säger att min ledighetsansökan förmodligen inte kommer gå igenom. VÄRT.


Nä nu är de dax för käk. PUSS

Snart sitter man där igen. KING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0