Sjuk?

Känner mig allt annat än pigg just nu.
Hoppas det beror på att jag tog svinsprutan igår.
Ont i armen,ont i huvudet och svag i kroppen.

Hade tänkt träna ett medel pass med Linn och Ange kl 7 men jag lämnar VO.
Placerar mig i sängen/soffan istället framför tvn sen blir det att sova tidigt.
VÄGRAR att vara sjuk imorgon vill ju inte miss sista dagen på parktiken....
Prov på fredag känns skit.
Två svenska prov till veckan känns också skit.
Här får man då INGEN semester i förtid...
Får inte glömma att jag har två inlämningar innan jag far också.
men det är de värt de,helt klart!
Bort från nollgradiga sverige till 30+i skuggan i thailand, ibland blir man ju nästan avis på sig själv!
Jag ska njuta njuta njuta njuta.... känns dock som en evighet dit...... 8dagar, ett dygns flygande sen befinner vi oss där! LOVE LIFE

Skolan idag gick bara finfint. Matte på morgonen sen en massa dryga lektioner + en redovisning i psykologin som ä-n-t-l-i-g-e-n är bort gjord. Cykla hem gick ju också finfint förutom att jag höll på bli galen på mitt skosnöre som bestämde sig för att snurra in sig i trampen INTE OKEJ, och jag va självklar för lat för att stanna och knyta.
När jag kom hem slog jag på datorn men efter bara några minuter gav både kroppen och huvudet upp så då bäddade jag ner mig i sängen och såg på tv och halv sov.


Svårt att inte längta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0