Borta bra men hemma bäst?

Stämmer rätt så bra.
Är hemma. resan va king.resan gick king. vi va king.
Skolan igår va väl ingen hitt. sjukskrivna lärare=vikarie. alltid lika jobbigt.
Började även flytt in i läggan igår, börjar se riktigt bra ut.
Så just nu ligger jag i mitt rum. hemma. hemma hos mamma och pappa med ett täcke och två kuddar helt tomt på väggarna nästan inga saker på golvet inte ens en tv...
Ikväll sover jag nog i lägenheten för första gången. orkar inte ligga här och stirra in i väggen.
Måste handla...
Enda jag hade att bjuda på igår var pastasås(utan pasta)kräm och godis. Yesss då vet man att man kommit till Mitt crib.
Ikväll blir det en myskväll med brudarna. alltid lika bra.










Ett LITET smakprov av Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0